Överraskningsmuckfest.

FREDAG. I fem dagar var jag tvungen att vara tyst om något så kuligt som Antons muckfest. Challe skickar den dumma frågan om vad jag ska göra i helgen på måndagen och på den banan gled det sen. Folk bjöds in, kycklingsallad gjordes och servetter veks innan vi fick vänta i en timme på den icke ont anande. Ungefär samtidigt som gratulationerna har lagt sig till en mer human nivå så kommer Lilian nersmygandes i källaren där jag fick vara hennes fångvaktare för den nu väldigt ont anande medan de andra vännerna trippar in. När Anton satt sig tillrätta i soffan så tar Danny de andra i släptåg medan han framför någon psalm. Väldigt vackert. Innan man vet ordet av det så sitter vi på bussen in till stan och kort efter det står vi på vallen och väntar på matilda. Tyvär gjorde vi tjejer ett snesteg och glömde bort tiden inne på Pipes vilket gjorde att vi aldrig gick in någon annanstans, förrutom när gyrostallriken skulle inhandlas. Färden hem ska vi inte ens nämna, den gör mig fortfarande arg. grr.






Kommentarer
Postat av: Anonym

är det här en seriös blogg? om inte är det lite mycket ironi för mig

2009-12-09 @ 17:29:40
Postat av: Svar på cool anonym

jag är inte så seriös som människa så det blir lätt så. Sluta läsa, hett tips.

2009-12-10 @ 07:45:51
Postat av: Matilda

Vad är uppdateringen? Jag hörde massa klagomål när jag inte uppdaterade ;P

2009-12-14 @ 11:20:12
URL: http://matildaengst.blogg.se/
Postat av: Korven

jag förstår mig inte på folk som anonym! :P



Vad vill de?

2009-12-14 @ 23:09:33
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Svar på Korven

jadu, dom vill få någonting sagt utan att behöva stå för det, det är coolt :)

2009-12-15 @ 09:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0