Den där Kerstin Herrloff...

TORSDAG. satt kvar en timme för länge i skolan, nästan själv, för att sedan få reda på att det inte gav mig ett skit, förrutom att jag missade två bussar hem. grr. Mycket grr just nu känns det som. Men nu är engelska c rapporten på det yttersta klar och det som ligger kvar här framför mig är huvudvärken. Pengar rullar in och ut ur min plånbok just nu så till den grad att jag borde be Sollan sy igen den. Fast hon är väl inte rätt kvinna att fråga när det gäller att snåla. Sissi kanske? Körkortet och balklänningen ruinerar min precis inkomna lön till min shoppinggrän, därför ska jag på lördag söka ett till extrajobb, wish me luck :)



Jag har världens bästa pojkvän/fästman, så är det bara. Behöver inte ens förklaras. punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar den där blå . Vad det nu är . Jag gillar den ! . eller , jag älskar den !. ( bara så du vet )

/ en liten jan .

2009-12-15 @ 21:28:08
Postat av: Svar på Lilian

Den är lånad av mamma. Du hade också gärna fått låna den om den inte varit en storlek för stor redan för stora mig. Då ka den ju inte passa en lill jan ;)

2009-12-16 @ 07:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0