dansuppvisning med hemsk bildkvalle.

LÖRDAG. Det var ju tur att det inte gick så vilt till under utgången för då hade det varit värre på dansuppvisningen än vad det var. Med gårdagens kläder, tom mage och dunkande huvud tog jag min torra strupe upp på provdanserna. Vi får väl tacka några högre makter över att jag inte behövde jobba men ändå fick betalt, det behövdes både för hälsan och plånboken. De tre ombytena till de fyra danserna åkta på och av lika fort som korten togs på golvet. Min placering var alltid bakom lampan ifrån min familjs position så man ser bara lite armar och något steg då och då, tyvärr kommer dom klippen aldrig upp här eftersom youtube tycker att dom är för stora. Det är också min förklaring till den, aldrig tidigare, så dåliga uppdateringen. Jag ville helst inte ge efter till youtubes dåliga service. Farmor och farfar bjöd på ungeför tjugo varmamackor med ananas på kvällen, mycket uppskattat för bakismagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0