dagen före dagen man ska doppa sig.

ONSDAG. Satt hela morgonen med att skriva ut trettiofem sidor med källor för mitt avvikande arbete som ska göras nu under lovet, kändes väldigt juligt så där inte. Jag la ifrån mig det där för att skapa kladdmuffins med söta florsockerhjärtan på så att Jesper skulle kunna få någon liten tårtliknelse på sin födelsedag. Men tröttnade även på detta ganska snabbt och valde att göra lite nya foton till mina ramar istället, mycket roligare och rummet känns även lite nyare av något så enkelt, blir så när man har snygga vänner. Och sen ska vi inte tala om min snälla mormor och gudmor som kommer och ger mig väldigt nödvändiga pengar som grattis till körkortet, plus de söta pepparkaksbilarna :).



När alla hade hunnit hem och gjort mat blev det uppesittarkväll, fast vi gör det utan Lotta och alla Olof 37. Det var gott och givande men avslutades som vanligt med att de flesta somnade innan Loveactually ens slutat och arbetets tidiga timmar tog ut sin rätt på de äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0