5 dieter för den bekväme.

TORSDAG. Sitter och skriver på engelska rapporten blandat med tupplurer i den så kallade cancermaskinen, soariumet. Vill ju vara brun och fin inför helgen och de där strålkastarna man får på sig när man står där på dansgolvet och tvåtusen personer tittar ner på en. Rapporten handlar såklart om dieter, men inte om mina påhittade dieter, utan rediga som använda flitigt borta i amerikat. Vad sägs om Beverly Hills dieten när du får äta vad du vill bara du gör det i rätt ordning? Lite Atkins när du får äta protein och fett med lite vitamin drinkar? Choklad freak kanske, då funkar nog choklad dieten som även innehåller popcorn och pasta, fast då måste du faktiskt träna. Kollat på tv4+ för mycket och blivit fet? Då har vi även knepet med Dr Phils dieten där du läser en bok och mår bättre, därefter ska du visst gå ner i vikt utav dig själv? Jag röstar nog ändå för Hollywood dieten då jag inte är så stor i maten, lite shakes du dricker i 48 timmar och poff! Poff gillar vi. Men ju mer jag har läst om dom här har jag fått erkänna för mig själv att det enda rätta är att börja träna, så nästa vecka så gör Sofie en testvecka på Nordic.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar på din kommentar; haha, jag menade att det var den som hade hus till fest som skulle få städa, hos dig hjälps vi alla åt :)

2009-12-04 @ 16:12:48
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jasså, Byttan-premiär. Ett tips är att det är 20-årsgräns, men den här årstiden är det inte så mycket folk, så de kan nog vara snälla då! Det är modevisning på Palace ikväll, så många går kanske dit. Testa får du se. De kör mest på stil före ålder, så ett par klackar på, så är du inne;)

Postat av: Svar på Jennie

haha, det kunde man tänka sig ;). Tyvär har jag fått 80% säkert att mamma och papp ska ha huset på nyår..

2009-12-06 @ 15:43:52
Postat av: Svar på Sofia

där ser man, heelsen på nästa gång då, kanske extra mycket mascara och en den lilla svarta :)

2009-12-06 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0