Zara.

MÅNDAG. Nu har vi skrivit i våra kalendrar att vi ska befinna oss i Malmö onsdag till fredag, blir bara en snabb visit ner till big sis men vi ska nog hinna med some serious shopping, träffa nya familje medlemen och kolla in deras stadsfest ändå. Jag är riktigt sugen på att ta några varv inne på Zara, sett att de har underbart sortiment nu. Resten av pengarna ska jag bara spendera på allt som kommer i min väg och de där med att inte inhandla nya toppar och linnen är helt bortglömt! en jag ska ändå hänge de nyköpta kläderna med galgarna åt rätt håll så att jag använder de felhängda först.. tror jag ;).

Saker du borde ha koll på: fyrtio procent av alla kvinnor har någon gång slängt en sko på en man. Så om du gör det, så är du nästan normal..

Kommentarer
Postat av: Svar på Anisa

ja jag vet, och den är ju urgullig, måste bara få till den riktigt.

2009-08-10 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0