vad jag äter innan vi slutar äta.

SÖNDAG. Det som vi trodde skulle bli en liten kräftskiva i ljungbyholm blev en ostbricka nere i jespers rum, men inte var vi bittra över det, brien och blåmöglen på smörgåsrånet var toppen. Såg på The land of the lost, komedi med Will Ferrell, verkligen rolig och jag rekomenderar den starkt.
Vaknar så där skönt i morse med, det bästa med en lugn hemma kväll är att slippa bakfyllan. Därför är nu jesper uppe och gör pannkakor till frukost, I cant wait! Vad jag mer inte kan vänta efter är mitt och jespers hälsoprogram som vi ska börja på om någon vecka, vi får hoppas på att magen försvinner och att muskler på rumpa och vader blir finare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0