femtio tusen dollar om dagen

SÖNDAG. Sitter framför teven och har äntligen fått datorn att funka till att lägga upp alla bilder. Jesper kollar på John Tucker must die, lite hormon förändring? Som varje söndags kväll så har jag tittat på Rachel Zoe project och ännu en gång blir jag less på mitt lyckliga svenne liv. Varför bor inte jag i en lyxsvit i New York under fashion week och har endlessly med dollars? Hennes opererade man är ju också snäll och sen får hon hänga med både rock Taylor och underbara skolpojken Brad. Hon får femtio tusen dollar om dagen för att känna på vackert sammansatta tyger, själv springer man runt i Kalmar och försöker få pengarna att räcka till så många plagg som möjligt för att inte tråka ut sig på sin garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0