17 freaking grader

SÖNDAG. jag ska inte tjata, som alla andra redan gjort i nästan ett år, men män som hatar kvinnor är mästerlig, punkt. Eftersom jag ligger så långt efter ska jag nu börja kolla på SATC också och inte missa ett ända avsnitt. Idag har vi dock bara kollat på bilar och försökt få ihop ett schema för att få åka till Växjö, men icke. Istället fick Jesper måla alla mina naglar efter att jag tagit mig en lång, svalkande och behövande dusch. Och det är faktiskt nästan behövligt att nämna att jag har duschat hos jesper för det händer några enstaka gånger om året, men idag gick det bra pga av det varma klimat som hade skapats där nere, i annat fall får man istappar i det blöta håret. Men denna vinter ska det vara otroliga tjugo-tjugotvå grader där nere, det är vi lovade, för vi kan inte fungera i sjutton freaking grader längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir 17 grader i år igen!! Då duschar ni inte så länge och jag sparar vatten!!!

2009-08-30 @ 21:48:23
Postat av: Svar på anonyma Sissi

Det ska vi nog bli fem om.

2009-08-31 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0