München meets Kalmar.

ONSDAG. Vi fick dansa ragga och musik-anpassad da da dada da dans på streeten och det var super skönt att vara tillbaka och svettas så där igen, och kanske, bara kanske börja jag nu börja dansa ragga på söndags kvällarna också? Motionen behövs. Efter lite trassel kom jag hem till matilda och duschade så snabbt man nu bara kan och sminka till sig över skakande muskler. Så fort vi fått upp kapsylerna och satt oss på bussen var festen igång, förrutom att matilda först var tvungen att äta. Vi blessade KM med vår engelsktalande närvaro till tyskarna innan vi dansandes smög oss därifrån till Vallens kullar. Där ser man kvinnan man hade hoppats slippa se ifrån det att vi slutade ljungbyholmskolan. Denna jämnåriga plåga jag har dragits med och denna kväll gjorde jag allt i min makt att slippa gå nära denne - vad gör hon då inte? Hon axlar mig! Hon är inte så bred att det var av misstag. Det gjorde lite ont i käkarna att bli arg. Så jag shakebattlade lite med några okända tjejer för att tömma huvudet på ilska för att sedan sätta mig lugn borta hos grabbarna grus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0