fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck osv

MÅNDAG. Kom in på Gaybloggen imorse när uttråkigheten slog till med för lång sovmorgon och för kort sovning. Bara varit inne där en gång innan och då handlade allt om vad han hade i sin handväska (och det tänker jag inte nämna här), men den här gången handlade allt om bloggkriget i stockholm. De två gamla vännerna Amir och Paow till Kissie har nu totalt vänt henne ryggen tillsammans med Dessire, så det är en emot tre situation fastän att de egentligen är precis lika dana allihopa både till utseende och beteende. Men jag gissar på att de alla får väldigt många läsare på att slänga skit på varandra. Suck, ser ni hur tråkigt jag har ibland..

Strax bär det av in till stan där matilda plockar upp mig och vi åker ut till IKEA, blir bara en välbehövd snabbis innan jag måste sätta mig och plugga på körskolan, och som om inte det är nog med hemskheter så ska jag till tandläkarn! Saker du borde ha koll på: I filmen Pulp Fiction används ordet fuck i olika sammanhang sammanlagt 271 ggr. Det är en gång var sjunde sekund i filmen. tradigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0