björnbär.

MÅNDAG. Galgerna blev inköpta och kottletraderna blev uppätna, dumma matilda att trycka i mig mat på IKEA. Blev verkligen inte någon längre tid på körskolan då jag ganska snabbt förstod att jag är dålig på det hela och att det inte hjälpte att sitta och klicka på en massa svar på frågor som man inte var säker på. Träffade My på mcdonken hon verkade nykär och bubblig tillsammans med sin lite hungrande familj, även det blev ett kort besök då tandläkar tiden inte lät sig skjutas upp. Tandsten och klagomål om gnisslande tänder senare så var jag uppe på Nikila och kollade priserna på mina plattor i magen, damn jag är sugen!

Följer med mamma för att plocka björnens bär och vi plockade och plockade och plockade, seriously. Satte mig på en semment pelare och fick massage av mamma medans pappa och jesper försökte få bort en stubbe i en och en halvtimme. Vad gör jag inte för min familj? Imorgon ska jag städa hela huset för en körlektion tex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0