gula löv - höst shopping.

MÅNDAG. Bäddat om sängen och klickat hem lite fina trenchcoats och kappor efter att ha sett de första gula löven liggandes på våran annars gröna gräsmatta. Jesper log pga löven och försökte uppmuntrande med Men då får man ju ta fram höstgarderoben. Höstgarderoben är nog den fulaste, för man måste anpassa sig så fruktanvärt men kan ändå inte ha de största halsdukarna med de stickade mössorna ännu. Därför köper vi trech och hoppas på det bästa. Blev även bikinis, men de väntar vi med att visa upp tills jag ska till simhallen i vinter.


Svart trenchcoat och ljuskitt Kappa. Mamma köpte en ljuskitt trenchcoat som jag också kan låna flitigt, vi är helt enkelt nöjda med våra köp. Något jag däremot inte köpte fastän det kliade som galet i mina fingrar är denna underbara mössa, jag menar jag kan ju hamna i fjällen någongång..

Kommentarer
Postat av: Elin

hjärta på mössan!

2009-08-11 @ 18:18:28
Postat av: Svar på Elin

jag vet, får se om jag känner lika dant efter malmöresan och om plånboken tillåter den, för då pryder den mitt huvud någon gång i vinter.

2009-08-12 @ 00:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0