tjockt barfotabarn

FREDAG. En lektion idag, väldans hårt arbete med religioner. Tror att det kan komma att bli mitt favoritämne för det är så där mystiskt och jag kan nästan ingenting om det fastän att det har så stort inflytande på världen. Måste fixa alla ind valen, för jag förstår inte riktigt när och hur allting ligger för det verkar ha blivit något fel och kolla projektarbets tiden så att jag och matilda får ihop det här - skolan är tillbaka helt enkelt!

Ikväll är det ,som varje vecka den här dagen, fredagskväll och det brukar ju alltid firas med påmpa och ståt, men än så länge ser det bara ut att bli middag här hemma med föräldrarna och deras vänner. Känns både bra och dåligt. Jag är inte på bästa humör och har en känning av huvudvärk men å andra sidan har jag aldrig varit så nykter ute som jag var i onsdags och inte festat med älskling sedan kräftskivan i Påryd. Vi får nog låta jesper avgöra kvällens schema.

väst Lindex, body Gina, höga jeanshorts Lindex, väska Marknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0