Summarize of girls night out.

ONSDAG. Alla hade samlats på arbetsplatsen, som också kallas matilda och marcus lägenhet, när klockan slog en åtta. Tyvär började vi inte shotta även om det hade rimmat bättre.. Utan vi drack vad vi hade med oss i den hastighet som krävdes samtidigt som vi sprang ut några i taget och rökte på altanen och tog seriösa snack. Bara massa prat och inga lekar, vi hann liksom aldrig så långt försen Ida stod färdigklädd i hallen och skrek att bussen gick. Phuhu, jag tog det nypåfyllda citronvodka plastglaset i handen och gick! Vingla hit och vingla dit, helt plötsligt var vi på KM utan att jag har något ordentligt minne utav det hela. Sitter i varandras knä för att få plats runt bordet närmast baren, många påfyllningar! Då kommer andra bröstbärare - Lilian, Jennie med flera. Lilian skulle bjuda mig på Tequila (vilket jag verkligen inte behövde) men den tog Jennie åt mig utan min vetskap, fy jennie, fy. Sedan minns jag att Amanda sitter ute på gatan och byter skor innan vi går in på Vallen. Där inne är det så galet mycket med dans, när folk sätter sig för att ta en drickepaus börjar jag ta seriösa snacket med Lilian. Stackarn, jag satt säkert och malde på i en timme! Sånt ska jag inte göra igen (tummisar med mig själv). Jag drack allas drinkar som stod kvar på bordet när de hade beträtt dansgolvet igen. Jag blev fullare och fullare medans vi satt där all serious and all. Sedan dansade vi i någon/några timmar till, sedan fick även jag ge upp efter att tappat bort båda mina skor och sedan funnit dom igen. Tack för en minnesvärd kväll tjejer! Även om inte jag minns så jäklans mycket utav den <3
 

Kommentarer
Postat av: fylleamanda

Jag är seriöst med på alla bilderna, hahaha. :)

2009-08-21 @ 13:38:52
Postat av: Matilda

Haha, vad håller jag på med egentligen?!

2009-08-21 @ 17:55:54
Postat av: Svar på matilda och amanda

haha, därför jag hellre gör bort mig, slipper man se hur man ser ut när man är full ;). Vem vet, vem vet.

2009-08-21 @ 20:10:48
Postat av: Anonym

trevligt att se dig hörru :)

2009-08-22 @ 19:01:09
URL: http://luutteen.blogg.se/
Postat av: Svar på anonym

tyvär vet jag inte vem du anonyma människa är, men jag tyckte nog också att det var trevligt :)

2009-08-23 @ 16:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0