städastäda.

TISDAG. Jag trodde att vårat rena hem skulle ta kanske två tre timmar att städa från tak till golv, fy så fel jag hade, jag glömde visst att det fanns glasrutor, speglar, soffor och andra tidsförlängande saker så som dammvippning av tak. Självklart kom det inte ner så mycket skit någonstanns i vårat pedanta hem men jag förstod att det bara var att få det gjort då mamma och pappa senare kommer syna varenda centimeter av huset. Hela huset innebär också min systers rum, vilket betyder att hon kommer få kyssa mina fötter eller tvinga sin kille att göra drinkar till mig i helgen. Allt skiner åtminstonde, något positivt i ryggsmärtan och de dammtäppta porerna i mitt ansikte.

Ska se om jag har någon energi kvar efter två avsnitt Hills till att måla mina topp galgar, så att jag äntligen kan få in mina fabulous new clothes in to the closet imorgon! Men än så länge så sitter och jag bläddrar i Glamour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0