när ska jag hinna måla naglarna?

LÖRDAG. Jag hade tänkt mig en lugn morgon (eller förmiddag som alla andra kallar det) med lite målande och filande av naglar och ansiktsmask. Får jag som jag vill när jesper "planerar" något? Det var bara att slänga på sig ett par shorts och packa ner nagellacken och åka till kvigerum. Inte gjorde det mig så ledsen när jag äntligen fick träffa Emmapemma igen! Vilken sprudlande unge, hennes bror var däremot lite nere med ett brutet finger och vackert bandage. Bar saker ifrån vinden och fick se sollans konstnärliga sida genom alla tavlor där uppifrån. Och när jag börjar röja så kan jag verkligen inte sluta, så vi fortsatte här nere i källarn och nu skiner det. Skinande rent gör mig avslappnad och när jag är avslappnad blir det lätt en popcornpåse och en film så här på en lördag. Tänka sig, jag ska se män som hatar kvinnor, kanske är jag sist i Sverige, även det är en merit.


Kommentarer
Postat av: Emmy

den filmen är superduper !:)

2009-08-29 @ 21:42:15
URL: http://emmyblennborg.blogg
Postat av: svar på emmy

ja, det var den verkligen!

2009-08-30 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0