möblering, möglering, ryggförnedring.

FREDAG. Satt och kollade på äckliga pratande grisar samtidigt som jag la upp festbilderna ifrån i onsdags, detta gjorde mig väldigt illamående så åt inte frukost försen vid två medans mamma var och hämtade våra kappor och trenchcoats. Satte också igång att tömma rummet på saker jag inte längre vill ha och då blev det ommöblering på det. Och då kan jag tillägga: PUSS på det! Det blev jätte fint, det ända negativa är att jag fick ryggskott för en timme. Så nu ska jag gå och lägga mig på värmedynan på golvet igen för att slippa ha så ont i morgon. För imorgon är det dags för det sjuka.. Risk1an i tre och en halv timme..

    
before                                     after

Updt. Nu står jesper och gör paj införmorgondagens kräftskiva, duktig pojke. Saker du borde ha koll på: En golfboll ska ha 336 fördjupningar för att få kallas just golfboll. Vem orkar räkna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0