Malmö I

ONSDAG. Klockan sattes vid sex imorse och det är också sedan dess jag har fått vara vaken. Halvsov till sju och sedan bara rörde jag mig inte ur sängen försen kvart i åtta då jag slängde på mig resmjukikläder och satte mig i bilen. Efter lite tvekan på gps:ens förmåga så kom vi ändå ända fram till systers dörr vid ett hugget. En snabbdusch som gick ganska långsamt då jag var tvungen att testa alla hennes schampoon och sedan var vi på stan. Och tänka sig, jag har endast köpt två plagg och de är ifrån JC´s barnavdelning och Jesper fick också bara med sig två plagg hem idag och de från H&M´s ungdomsbutik. Vad ska man säga? Vi hade helt enkelt inte tiden på våran sida då alla började slå igen dörrarna bakom våra ryggar. Det blir istället väldigt tidigt imorgon och då snålar jag inte på något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0