(läs: det här)

ONSDAG. Körlektionen gick så jävla bäst, jag som trodde att jag aldrig skulle få det där kortet efter min hemska (läs: självmordsbenägna) dag igår. Vi åker självklart ner till Sollan och Kjelle, en vecka är inte fulländad om man inte varit nere i Ragnabo! Och så som vi suttit och sprättat och plockat trådar (läs: Sollan) ifrån min pälsjacka, huana mig vilken tur att man har en gamal syslöjdsfröken till svärmormor. Nu är det sallad på intåg sedan drar jag mig in till terminens första danslektion, avancerad street and we looove it! Hoppas att jag får bort träningsvärken genom att dansa mig igenom natten på någon utav Kalmars alla krogar (läs: två) med några groggar (läs: många) för att seda slockna i samma säng som matilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0