Jag har fortfarande långt hår!

TORSDAG. Kollade på någon disney film igår där tjejen klippte av sitt långa hår för att hjälpa hennes tvillingbror. Vaknar lite halvsnyftandes mitt i natten och tänker "Vad fan har jag gjort? Jag som har sparat mitt hår så länge!" Jag tar mig för huvudet och märker att mitt hår fortfarande är långt och jag blir så lycklig att jag sätter mig upp och kammar genom håret med fingrarna nästan lite sentimentalt i säkert tio minuter innan jag somnar igen.

Saker du borde ha koll på: Man får i sig cirka femton insekter varje år meddans man sover, detta genom alla hål..

Kommentarer
Postat av: Tina

Just like that! Nu har hela daylis personal sagt upp sig och jag blir kvar en månad till.

2009-08-06 @ 17:21:06
URL: http://pompousass.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja, vi är verkligen världens härligaste gäng men chefen är väl, lindrigt sagt, helt jävla dum i huvudet. Vi fick nog.

2009-08-07 @ 17:15:53
URL: http://pompousass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0