Den hänger lite där..

FREDAG. Vaknar vid elva av att Jesper säger att vi måste ner till stranden, och det fort! Och när jag kommer ut förstår jag verkligen vad han menar. Tyvär blir det ingen strand utan vi åker hem till Plane och solar på hans baksida och tänker hoppa i poolen, men jag vet faktiskt inte varför killarna inte gjorde det, jag var nästan på. Istället åker vi hem till en sliten EG och lagar hans bil innan han ens hunnit komma utanför dörren.

I alla mina år som huge kräftätare har jag alltid bara fått ett fat placerat framför munnen vid åtta tiden och sedan har jag ätit tills dom är slut och mina fingrar är förstörda. I år har det varit lite annorlunda pga killarna kräftfiske. Jag tror nästan att jag kommer ha lite problem att äta, fastän att jag varken var med vid fiskningen eller vid kokningen. Berättelser räcker mer än nog..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0