Bara det slutar regna..

TISDAG. Satte klockan på tjugo över nio och ser vädret utanför.. Vad kan man säga? Vi som skulle hjälpa mamma och pappa nere i Hagbyhamn idag och flytta massa saker som måste hållas torra innan torsdag. Nu får vi istället sitta och kolla ut genom fönstret och vänta på något uppehåll och fort som attan ta oss ut och börja lyfta brädor. Kollat på Julia Roberts för att uppehålla mig själv medans jag äter ananas, mango, päron youghurt. Snart ska det packas till malmö och pengarna är redan översatta på rätt konton. Bara det slutar regna så går alla planer i uppfyllelse.

Updt. Lycklig tjej när mamma kommer in med ett brev och beter sig som ett litet barn över att jag ska öppna det. Det är ett skattebrev och dom skriver att jag när jag vill bara kan gå till banken och plocka ut 1600 kr, jag blir glad. För det är pengar som kan behövas i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0