aldrig dricka igen..

TORSDAG. Vaknar faktiskt redan vid halv elva, men jag kan inte röra mig ur sängen försen vid halv ett och då får jag endast i mig en halv barn jouice. Som jag senare får ut samma väg som den kom in, och det var endast dryck där i toalettstolen (to much information it can seem) vilket fick mig att börja skaka av hunger och jag fick i mig en halv toast. Då kommer jag på att jag måste in till körskolan, kollar klt och har jag då inte missat den med två minuter?

Jag lyckas ändå komma in tack vare matilda, tack. Men då har Ewa fått låna in en ny bil som jag skulle köra, då ser jag alkoblåset som sitter på instrumentbrädan, DAMN! Men Ewa är snäll och jag fokuserade så gott jag bara kunde. Resten av dagen spenderades i en konstig position framför teven. Som jag sa till paret M "Det här är en sån dag som man säger att man aldrig ska dricka igen" och det ska jag inte heller, inte försen på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0