<3 västen

FREDAG. Kom hem och packade upp alla gamla kläder för att bara ha de roliga kläderna kvar tills imorgon, tyvär har jag inte galgar nog. Antingen ska jag vänta med att packa upp allt tills nya galgar är inhandlade eller så slänger jag bara något så länge så att jag får upp det nya och fräscha. Nu när ni ser allt jag har lagt mina pengar på kanske ni tänker wath the f*uck och jag förstår er, det gör jag verkligen, för jag har inte köpt ett enda par skor eller en enda väska! Men ni kan börja andas igen, jag hade faktiskt lovat både mig själv och andra att absolut inte köpa varken skor eller väskor, fastän att jag kände på alla bakom hyllor när ingen såg mig..


Overknee strumpor 80 kr, Cubus. Rosettdiadem i siden 50 kr, Bÿou Brigitte. Pälsväst med
siden foder 500 kr, Veromoda (Inspiration: Rachel Zoe). SvampBob Collegieblock 30 kr och
veckokalender till Jesper 80 kr, Bokia.

Kommentarer
Postat av: Anisa

hoppas det är fejk päls annars blir du den nya blondinbella.

2009-08-15 @ 17:16:58
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Svar på Anisa

Haha, vad tror du att man får för 500?

2009-08-15 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0