We should be lovers and thats a fact

TISDAG. klockan är åtta ch det är super mysigt äder ute. Jag och jesper har tagit oss en tallrik glass, hängt tvätt och lekt sambos i ensamt hus med elvis och mouine rouge musik - we like having fun!

Sett en Askungen jag aldrig sett innan, trodde det bara fanns två, shii fick jag och fick se super gullig film, de var bättre än den "tvåa" jag hade sett innan och Fannie vekar ha sin lilla askungen historia på spåret ;)

Dags att sätta sig med övningskörningsboken så jag kan det som kommer på morgondagens övningskörningslektion, jag älskar de bilar vi kör med på skolan och jag älskar jesper med sin gung gung guna med mig!


Kommentarer
Postat av: Fannie

askungenhistoria? :)

2009-04-30 @ 12:07:27
Postat av: Svar på Fannie

ja, du kommer väl förhoppningsvis få din drömprins i närheten av dig någongång också och inte bara i den virituella världen?

2009-04-30 @ 16:53:26
Postat av: Fannie

cyberspace är sooooo last year. Jag vill ha kött!

2009-05-03 @ 02:08:45
Postat av: Svar på Fannie

haha, meet meat ;P.

2009-05-03 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0