Vad visste väl jag?

ONSDAG.
Hur jag trodde det skulle bli:
Skriva stressiga CV hela morgonen Skola Ut och köpa mobil på MediaMarkt Ut till obs och maxi och söka jobb Snabbis på stan med matilda Skola i tre timmar till Jobbintervju Försöka hitta passande buss hem På en timme byta om, packa ner nytt och få något i magen In till dansen Hem till matildas pojkvän och duscha och göra mig iordning Ut på KM

Så blev det:
Väldigt lugn morgon där CVna nästintill var klara Skola? ne, gissningslekar och uppsättning av en teater Kollade på mobil, men hittade ingen jag var hundra på Lämnade CV Fin lugn vandring på stan med Matilda Hem och plugga och lugnt hinna med allt jag vill In till dansen Duscha och göra mig iordning hos Mackan Ut på KM

För de som är blinda eller bara normala och inte orkar läsa allt - i sin korthet fick jag en lugn och behaglig dag!

Nästan så jag har alldeles för mycket tid över. Sitter här uppe och väntar på att mamma ska ha satt fram alla utemöbler så jag kan plugga där ute om en kvart eller två. Ska försöka hitta något i kylskåpet som faller mig i smaken också. Min mage är inte lika tålig längre, klarar inte en hel dag på ett äpple, så då får det bli någon smörgås hit och dit med.


cool tisha, NewY 130 :- Jeanslegging, Vila 250:- Linne, H&M 100:-

Blev lite smått ledsen över att tänka på att jag nu under en och en halv vecka har totalt förbud att inhandla kläder och accessoarer i alla dess former. Kanske är det lika bra det - Jesper åker till Tyskland på fredag så jag antar att alla pengar far med honom till spritens land :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men det är ju så det ska vara, när solen kommer fram kommer den lugna känslan fram.. på något konstigt sätt, det kanske inte alltid är så.

2009-04-01 @ 17:10:15
Postat av: Svar på Matilda

Kanske, eller blir man bara sprallig och totalt dum ihuvudet ;P.

2009-04-01 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0