Häxor med mittbena?

TORSDAG. Visst man känner sig ju inte så jätte snygg och kry idag, men Adam vet alltid vad man ska säga..

- Har du bytt frisyr? Har du haft den länge? När jag var liten läste jag om en rödhårig häxa som hade mittbena, hon åt barn.
- Då hoppas jag att det var en snygg häxa.
- Ne, snygg var hon inte. Men om man skulle göra en porr version av den sagan och du sa Kom här så ska jag koka dig i min kittel (med tungan ute och konstiga höftrörelser). DÅ hade det varit du!

Sliten, JA. Men en barnätande häxa? Någon annan som läst boken?

Eftermiddagen har spenderats med Lillsofie och en massa kläder som vanligt, men jag har INTE betalt för något, alltså så har jag inte brytit mitt löfte! Dessutom fick jag gå halva vägen hem, fick skavsår och mamma fick nog lite dåligt samvete över att jag hade fått gå en kilometer. Plus att hon inte trodde på min totalt urflippade ljumske som hoppar ur led hela tiden och därför strålar smärta i hela lårmuskulaturen. Så där fick hon min lilla mamma ;D.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag tyckte att det var fint!

2009-04-03 @ 08:19:46
URL: http://feminin-pluralism.blogspot.com/
Postat av: Svar på Agnes

Tack vad snäll du är :), så ingen porrkarriär för mig då? :P

2009-04-03 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0