Little saturday

ONSDAG. Jobbiga bussbyten, snabbdusch med schampoo kvar i håret, kläder på och en halvbra sminkning senare så var vi, med en shot Baileys nersvald, på väg till KM. Det första jag ser är Fannie som står och spanar efter folk, efter det ser jag henne göra roligare saker och säga konstigare saker för varje gång jag stöter på henne. Sista gången står hon med två gamla klasskompisar till mig - den ena nu utbildad bonde och den andre en gamal lanare. När jag försöker pussa henne i pannan sätter hon sig som ett barn med blöja rakt på marken och sen direkt upp igen. Jag och matilda testade drinkar och körde mer på mystrevliga stilen till klockan ett med lite mat på 7eleven och sovning vid halv tre. Fyra timmar senare var det skola - nu vet jag vad lill lördag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0