sniffsniff, det luktar..

MÅNDAG. Hela ideén med att få alla läxor gjorda gick i stöpet totalt! Damn, glömt alla böcker som behövs i skåpet och inte verkar jag få tag i någon som kan berätta om det är öppet där imorgon eller inte, grha!  Antingen blir jag deprimerad och sitter hemma och jobbar med meningslös matematik hela dagen i det pissiga vädret som ska komma eller så tar jag med mig plånboken in till stan och hämtar hem böcker och köper med mig ett par skor! kan det vara deprission jag känner i luften?

updt. Okej, jag är inte deprimerad alls, madeleine påminde mig precis om att vi har lov. Så, okej, jag ändrar mig igen. Blir några samtal till expiditionen och vaktmästaren så får vi se om jag kommer in till mitt skåp - och att jag hittar några skor innan jag åker hem igen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0