Tråkmåns

FREDAG. eller är det lördag? Ne det får vi inte hoppas på att det är för då har jag glömt att åka in och jobba. Jag var en av de tråkiga som varken tog mig in till skällby loge, puben eller någon privat fest igår. Det var väl tänkt men efter våran vackra middag så blev jag alldeles för trött för att göra något alls så vi occuperade soffan med mean mashines och dog väl någongång vid halv tolv för att bli väckt av tukk som inte verkar ha flyttat om sin klocka till sommartid..

Har precis lagt in min första annons på tradera och jag fattade mest ingenting så vi får se hur det gick när den är klar. Får ta snacket med Sissi nästa gång jag ser henne om det där med tradera så jag inte går och förlorar pengar istället. Pengarna jag får in går direkt till körkortet, så duktig är jag trallala. På tal om körkort så har jag snart fullt upp med att sitta på körskolan, börjar nu på måndag med en heldag.

Idag skulle jag kunna heta måns - tråk måns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0