svimmar.

TISDAG. I'm back at school och jag svimmar säkert när som helst. Det är äckligt kvavt och varmt ute och solen har verkligen en sjaskig belysning idag. Började må lite dåligt imorse, mådde bra hemma och nu kan jag inte ta ett steg utan att det hugger till i huvudet på mig. Jag som tänkte vara duktig och plugga timmen innan matlagningen börjar, nu undrar jag mer om jag någonsin kommer klara av att skapa pasta. Benen skar, jag dricker mer än en ko mjölkar och mina ögon har lust att hoppa ut ur mina ögonglober, men vi fortsätter och hoppas på det bästa. Bara jag inte svimmar, det hade varit så pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt..

2009-04-29 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0