Sofie får fan alltid som hon vill.

TORSDAG. vilken dag det blev sen då. Projektarbetena var mestadels intressanta att lyssna på och såna här dagar skulle jag kunna ha oftare. Slutade klockan ett - det medför alltid lite oplanerad shopping! Matilda hjälpte till. Blev ett par härliga solglasögon som faktiskt stoppar solen ifrån att komma in i mina ögon (till skillnad från mina andra solisar). Expiditen orkade inte skriva ut ett nytt presentkort till mig så hon bad mig att plocka lite till. Det blev en ny näspiercing och ett hårlasso. Blir alltid lite glad över fina vardagswear. Kommer hem, glassar som ett as i solen och ber mamma göra fläskpannkaka - och Sofie får alltid som hon vill, så är det bara, ett mänskligt faktum.

Jag har redan ett sommarjobb men det är nästan bara i två veckor för den tredje veckan är jag på Hultsfredsfestivalen. Så jag har alltså försökt att skaffa mig ett sommarjobb till. Har försökt på kanske sju ställen, men inte lyckats. Försöker på ett sista ställe, stället som ligger närmast och som kanske även har bäst tider - och jag tror jag kommer få det! Han lät super posetiv och tyckte jag var bäst typ. Så städjobbet kan ta sig i röven (kanske inte än, men så fort jag har fått svar) för jag ska jobba på södra Kalmars finaste strand och deras camping. Vita sand, du är mitt nu.


glajisar 100:- hårlasso 30:- och piercing 25:-, Glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0