Nu får du dela med dig. Av det här goda?

SÖNDAG. Spenderat hela dagen lång nere hos sollan och Kjelle. Räffsat Jesper och deras stuga "den som inte hjälper till får inte heller  vara här på hela sommarn" sa micke och kom precis lagom till maten då allt räffsande var klart ;), får ju också säga grattis till Challe som äntligen har fått lära sig att räffsa :P.

Panikhandlade en påse ostbågar på vägen hem, fick ett sånt sug så jag inte kunde stå emot. Nu vet ni - jag är svag!

Vi har två katter som bor på våran altan typ, de är grannens men dom verkar inte ta så bra hand om de små liven så dom bor hellre på våran altan. Mamma som är alldeles för blödig har lagt ut alla förnödenheter som dom kan tänkas behöva och jag tror att hon lägger ut mat till dom också fastän att hon inte får locka dom till oss för pappa. Hon tjatar om att hon ska adoptera dom, lite svårt med tanke på våran bortskämda, fisförnäma, skiträdda enstöring till katt som vi redan har. Jag tror ändå att mamma kommer kidnappa de två katterna när de flyttar ner till sitt nya hus om något år och på tal om det så ska jag gå ner och skissa på hur "mitt" rum där nere i det nya huset ska se ut :)


Den gråa heter Findus, den röda har
vi själva döpt till Pettson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0