Never make fun of a womans feet!

TISDAG. Haha, förlåt men jag tror seriöst att Fannie har de största fötterna världen någonsin skådat på en kvinna i Kalmar och det är inget att göra sig rolig över! Matilda har också stora fötter, det hade Nanna med och Lilian för sin höjd - jag kanske dras till folk med stora fötter? Fast ändå inte, jesper har normalstora fötter. En ny fetisch att ha med tjejgänget må hända? Om vi vore killar vet vi ju vem som hade haft minst hummhumm iallafall - små fötter, lagom händer, liten näsa och alldeles för små öron, jag i ett nötskal. Fast vem är jag att klaga jag har ju typ fettklumpar eller köttiga muskler i mina händer som gör att dom är abnormt tjocka enligt Fannie. Fy fan, vilken tur att man inte är kille, då hade jag kanske fått vara singel väldigt länge, hemska tanke! Jag får nöja mig med att vara upptagen tjej med köttiga händer.

PS. Nu drar jag och jesper ut och åker inlines (första gången för mig)

Kommentarer
Postat av: Fannie (som skrattar så hon gråter!)

du har verkligen köttiga händer!

2009-04-14 @ 19:56:59
Postat av: Svar på nästan gråtande fannie.

tack storfot!

2009-04-15 @ 10:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0