Massage.

TISDAG. Innan jag fyllde arton beställde jag alla dessa tider och grejor för att skämma bort mig själv, jag sparade en till efter det hårda festandet. Idag var jag på massage! En halvtimme vanlig basic massage och en halvtimme energimassage, energin var väldigt speciell men väldigt skön. kroppsbalans får fyra av fem toasters.

Räknat mina sparpengar som en galning, försöker få ihop alla de pengar som behövs för körkort. Eftersom Sofie var dum och drack alkohol innan hon var myndig så får hon nu betala hälften av körlektionerna själv och eftersom världen var dum och gick i ekonomisk kris så får hon fixa det på egen hand och inte ta ut dom stora pengarna från det stora kontot.


Hårband - glitter Linne - 365 sunshine
kort kofta - H&M Jeans - Wrangler
Tygskor - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0