Lov, vadå lov? Det finns läxor.

MÅNDAG. Känns som om lovet snart är slut, fast det är det väl ändå inte? Det är ju en hel vecka kvar, känns som om jag är rastlös.. Ska kolla upp veckans väder för att bestämma mig om det blir hårt pluggande idag eller inte. Om det bara är fint väder idag och ingen anna dag då blir det lite matte och engelska ute i solen Blir det fint väder hela veckan blir det matten och engelskan + lite rapportskrivning tills solen ligger så där bra in på altanen igen :)

Vädret är kollat och det blir nog bara rapportskrivning i någon timme nu för det ska bli jätte dåligt väder imorgon. Men målet är att alla läxor ska vara gjorda innan solen går upp på onsdag. För då ska jag börja sy och fixa i mina kläder och börja det riktiga planerandet för fancy dinnern. Livet är allt bra på en pinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0