Inte gul, utan vinröd bil.

LÖRDAG. Äntligen är jag på topphumör igen - gladtjej_91 :P. Har ännu en gång fått spendera en morgon på Byteatern och sprungit det snabbaste jag kan till bussen (jag måste börja motionera!). Ska ta och duscha av mig medans jag väntar på att solen ska lägga sig så där perfekt in på våran altan men framförallt så ska jag skicka ut invitations till fancy dinner förfesten som är här hemma på fredag, äntligen en helg när de viktigaste i mitt liv kan :).

Förrutom att jag är lycklig så är jag nog galen också. Min hjärna har börjat reagera kraftigt så fort många vinröda bilar kör efter varandra, den skriker på mig att jag nästan måste ta kort på det och berätta för hela världen om händelsen! Fick hålla mig för att inte berätta det för lillsofie som satt snett bakom mig på bussen hem. Så jag började le åt mig själv och jag tror nog hon såg mitt fåniga leende. Haha, jag måste verkligen få något bättre att tänka på när jag åker buss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0