Huden tycker till

SÖNDAG. Jag tjatade halva förmiddagen på jesper om att vi skulle gå ut och städa bilen bara för att vara ute i den fian vädret. Efter mycket om och men och massa fördröjningsmoment framför datorn så gick jag ut och tänkte börja, solen sken i ungefär en halv minut, ungefär samtidigt som jesper öppnade dörren så gick solen i moln och resten av bilstädningen fick jag höra de där jobbiga Oh, vad fint väder det var kommentarerna. Vi åt pizza och kollade på Kung fu panda med Tukk och Challe sedan tyckte jag det var dags att åka hem. Tre dagar med pizza, två nätter utan avsminkat ansikte och två kvällar med alkohol ger inga vackra resultat på ansiktet så ikväll blir det rengöringskur. Tvätta ansiktet, lägga på ansiktsmask och peela med honung sedan är nog min hud lite gladare på mig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0