godismysteriet..

ONSDAG. Vaknade alldeles för tidigt vilket var väldigt skönt, hunnit med massor nu på morgonen. Idag ska jag gå och sätta in pengar på banken och skriva in mig på körskola, jag är för vuxen för min längd ;). Sedan är det bara en vanlig jäkla stressig onsdag utan utgång för mig.

OBS. Jag har haft en liten skål med ungefär tjugofem godisbitar som har räckt i en vecka. Förra gången hade jag en hel jävla box med haribo godis, den tog slut på fem dagar. Jesper har inte varit här och mamma har inte hittat skålen som nu prcis blev uppäten. Så säger dom att jag äter godis som en galning.. Jag tyckte bara det var väldigt underligt. Kanske har jesper eller mamma något att säga till sitt försvar?


Huvudrosett - KappAhl Vit bascitröja - Gina Grå övertröja - Only Jeans - Cubus Sneakers - H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det skönt att stå så där verkligen

2009-04-10 @ 12:00:50
URL: http://anonym
Postat av: Svar på anonym

det gör ju inte ont i alla fall :)

2009-04-10 @ 12:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0