Gloryglory

TORSDAG. Glorious day! Blev lite inspirirad av Fannie och åkte hem till min hårfrisörska till mamma och klippte upp håret en aning. Men innan dess gick provet bra och vi fick sluta tidigare. Jag och Ida tog oss ut på stan och jag köpte sjukt mycket godis. Jävla lurendrejeri på tokiga ture alltså! Dom bytte till större påsar! Man vet ju ungefär hur högt upp på påsen man brukar plocka godiset, men nehe, helt plötsligt blev det godis för sextiofem kronor! Jag ska ta tag i det här problemet och hälla godiset i tre påsar, phu jag är duktig på att lösa värlsproblem.

Jag skulle ju också kunna anmäla dom så som folk i Kalmar visst har börjat göra. Anklaga oskyldiga människor bara för att få pengar, fy oss svenskar, vill vi bli amerikaner eller? Förklarade precis för pappa, han blev tyst och fundersam, han sitter här mittemot och kommer nog snart säga något politiskt till svar.

Ringer som galen efter jesper för han skulle bara våga åka hem från stan utan att åka och köpa rösti och bearnéisesås till den färdig-grillade kycklingen här hemma. För första gången på ett halvår äter vi onyttigt här hemma i Hagby, sånt tycker jag om. I vanliga fall slänger mamma ihop alla mat som innehåller mindre än 1 gram fett sammanlagt och allt blir oftast bara en torr röra. Så åter igen a glorious day!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag köpte faktiskt för 80 kr och min plånbok skrek, det värsta utav allt är att det inte är mitt, men det kanske är bra det..

2009-04-09 @ 18:43:44
Postat av: Svar på matilda

varför köper du godis för 80 spenn till någon annan?

2009-04-10 @ 10:53:16
Postat av: Anonym

Jag todde inte det var så mycket, och sen vet jag inte om de har någon våg där så jag bara plockade och plockade, det såg aldrig fullt ut...

2009-04-10 @ 17:41:03
Postat av: Svar på anonym

haha, vem den anonyma än är så behöver den hjälp med sitt godisbehov om den ser vågor inne på tokiga ture ;P

2009-04-11 @ 09:23:07
Postat av: Fannie

blev håret bra?:)

2009-04-11 @ 14:28:19
Postat av: Svar på Fannie

det syns inte så fruktansvärt stor skillnad med blotta ögat, men det känns underbart :). Ditt då?

2009-04-11 @ 14:33:26
Postat av: fannie

ungefär det samma, utväxten borta o 3 cm kortare (Y)

2009-04-11 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0