Ge min ansvarsfull pojke och en lägenhet!

ONSDAG. Eller är det fredag? Det känns tusen gånger mer som en fredag, en mysig fredag innan en fest lördag :). En sådan dag denna flickan har haft då.. Skolan kändes verkligen jätte onödig så jag drog hem till solstolen och gassade, blev svettig och lästa körkortsboken. Kommer hem till världens goaste pojkvän och han med sin allergi höll på att klippa gräset så jag gick in och städade hela huset för att ägarinnan kommer hem från Grekland imorgon. Jesper har verkligen stortrivts här ensam och varit jätte (-Jesper vad heter responsible på svenska?) ansvarsfull, så jag tror inte det är lång stund till innan vi har ett eget ställe, bara pengarna som behövs.

Och på tal om pengar, blev helt knäckt idag när jag såg att någon hade tagit ut 350 kronor från ett av mina konton! Ringde kundtjänst och vi kom fram till att jag hade satt igång ett automatikst sparande så dessa pengar hade alltså lagt sig på mina två andra konton, så knasigt det kan bli när man själv ska ta hand om alla sina konton ;P.

Jesper har en bulle i ugnen, eller nä det har han ju inte (fastän att det kan se så ut ibland från vissa vinklar) det är en pizza som vi har på intåg för att vi varit så överambitiösa idag!

Kanske inte lika ambitiöst att jag för första gången hoppar över dansen ikväll.. Skämms lite, förlåt Sofia.. Men varit svimmfärdig i några dagar nu och det hade varit ännu mer skämmigt att svimma på dansgolvet. It´s a murder on the dancefloor. Och vilken idi*t satte en danstävling/uppvisning dagen efter valborg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, lugnt Sofie!

2009-05-07 @ 22:12:35
Postat av: nonyma sofia?

bra ;P

2009-05-08 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0