försöker slicka på mig..

FREDAG. Igårkväll satte jag och jesper upp alla såna där plastmöbler man har utomhus hemma hos honom, det tog sitt lilla tag och jesper blev törstig och det blev tysklandslagret som fick ta smällen. EG kom och vi satte vid en utav plaststolegrupperna och tog oss lite öl och cider i kvälls solen, hur gutt som helst. Vi tog oss in när solen gått ner och kollade på gamla klipp ifrån förra Vattenfestivalen. Jag skrattade rakt ut och kunde knappt tro mina ögon så roliga vi var. Nanna och matilda försöker blandannat slicka på mig och sen sjunger vi fina sånger och matilda försöker bli kompis med barnen ;D.

Sista skoldagen även denna veckan. Lyckades hoppa på en buss som kom till skolan tjugo minuter förtidigt - hur många gånger i livet händer det liksom? Så nu har jag haft mitt tjugominuterförtidigbuss-moment. Tack för rampljuset.

Kommentarer
Postat av: Nanna

hahahaha! jag kom inte ens ihåg att han filmade allt, men där ser man. herregud.. HAHA!

2009-04-24 @ 19:31:16
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: Svar på Nanna

inte jag heller, och inte verkar vi bry oss så mycket under inspelningarna heller ;).

2009-04-25 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0