fin och full

TORSDAG. Dags för grillning och jag har hunnit göra åtta fotbollsmål och dricka baileys. Som om inte sprit förrådet inte var alldeles för stort så är det nu ännu större, fyllt till max faktiskt. Så då måste vi ju tömma det lite grann, eller hur? Lite alkohol har ju in gen dött utav. Det är kallt ute, ingen har bra hemma fest och ingen hade pengar till och gå ut ikväll så det blir att dra till Pierre ikväll med ljungbyholmarna. vart är bean nu då och vilken dumbom öppnade nu altandörren så jag börjar frysa här, viktiga frågor i livet.

Jag ser kvällen som vilken annan fest kväll som helst men för att peppa matil da så har jag präntat in orden "det är bara vallebog en gång om året!" i min mun. Får hoppas att det är sant och hoppas på att kvällen blir fin och full.


vilka blir det sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0