en askalas början

FREDAG. Matilda kom och vi började direkt med att laga till lite av allt som skulle förberedas, jesper kom och började dona med musiken och Lillsofie kom äntligen och styrde om lagandet av födan så att säga.

Jag och matilda bytte om och sminkade oss, tände lite ljus i huset och helt plötsligt hade halva gänget kommit innanför dörren, inte långt efter så kom nästan alla andra, drickandet och ätandet började lite smått, eller ja ganska stort faktiskt.. När alla hade lyckats dyka upp på tillställningen så blev det pannacotta, musik, dans och dumma frågor ur "jag har aldrig" kortleken. En lyckad förfest på den Hagbyanska marken måste man säga fastän att den avbröts ganska hårt när jag kom på att bussen gick om fem minuter och vi var några som skulle byta om innan ;P.

Palatset kom vi in på och det var väl bra till en början men resten av kvällen sög det ganska bra där inne, så jag hakade på matilda och marcus som gick och köpte gyrostallrik. Visst jag fick frysa ihjäl, men jag ångrar det inte en sekund, så jävla gott när vi kom hem!



Ska tacka för alla fina presenter: öronhängen, halsband, bodyscrubs, nagellack och en dildo. Tack xD.

Kommentarer
Postat av: My

Horan vid bordet, hahaha! ne men tack för kvällen, det va roligt<3

2009-04-18 @ 18:58:25
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på My

Du vet att jag menar det posetivt, du är erfaren och sånt tycker jag är bra. Jag skämms aldrig för något jag har gjort :P. Tack detsamma, ser fram emot din present, du blir den absolut sista att ge mig en 18års present- feel honured!

2009-04-18 @ 19:38:30
Postat av: Charlotte

Du måste skicka bilden till mig (: Tack än en gång för en trevlig kväll ;D

2009-04-19 @ 23:33:03
Postat av: Svar på Charlotte

Den på dig och anton menar du eller? Bara det att inte min msn funkar ;P.

2009-04-20 @ 08:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0