It's no day like the day after..

LÖRDAG. Blir väckt klockan tio med ett jobbigt meddelande -Du ska jobba idag, det ska vara gjort innan klockan ett. Fuck off tänker jag men kliver ändå upp ur luftmadrassen på marcus köksgolv. En halvtimme senare städade jag hela byteatern på fyrtio minuter och fick äntligen åka hem..

Ringde jesper som precis hade kommit över till svea rike igen efter sin visit i tyskland alkoholfyllda skogar (boardershops). Hoppade in i duschen, förberdde mackor och sen när solen hade lagt sig perfekt in på altanen tog jag laptopen och gick ut och satte mig. Så här har jag alltså suttit sedan ett hugget och solat, men framförallt laddat upp bilder som ni kanske ser.

Det är dags för mig att börja göra mig fin - släkt kalas och sedan Johannas hemlighet. Kan ju tyvär inte nämna vad det är får något här och nu då hon kan hinna in här. Jag får nog helt enkelt säga att vi hörs imorgon eller seeent ikväll ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0