catfight?

SÖNDAG. Vad har hänt med hela Ljungbyholms samhälle, det är aldrig några hemma fester längre? Är det för att vi blivit för gamla eller har folks föräldrar börjat stanna hemma mer? Undra som en flundra om gäddan är en fisk, som mamma skulle sagt. För igår var vi på fest men när vi kommer till ljungbyholm är den enda festen som finns i Nybro bland en massa volvoraggare som jesper uttryckte det. Så det blev en runda upp till toffe och sedan två påsar popcorn framför the day the earth stood still, och varken popcornen eller filmen var särskilt bra..

Jag fick faktiskt lite färg efter att jag somnade i solen igår och höll på att komma försent till årets första grillning nere hos jespers farmor Kajsa. Blir det ingen sol idag så lägger jag mig i solariumet med min upprivna kropp (har rivmärken från både katt och björnbärs-busk-snår). Hur ska denna dag gå egentligen? Jag är redan trött och nästan svamlar fram ord, jesper tvingade upp mig klockan åtta för att han skulle kunna åka och jobba, jobbiga människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0