Blaaaaaja!

TISDAG. Jag borde verkligen plugga, har svårt engelska prov imorgon men lusten till att läsa in någonting finns verkligen inte. Kanske till och med ska hoppa över det? Kommer säkert ändå ha glömt allting pga nervositet eftersom jag ska övningsköra med körskolan för första gången imorgon. Jag måste nog tyvär göra så, fast inte bestämmt mig än, får väl se vad som finns i hjärnan efter jag har kört.

Min hjärna dödar mig. Jag ska börja använda mina glasögon, imorgon och kanske någon dag till ;). Allting verkar typ käfta med mig idag, tillochmed jag själv, jag gör saker som retar upp mig själv, tillexempel att sitta här och skriva blaja. Blllllaaajaaa! prov kan ta sig... Jag kan faktiskt skärpa mig nu, och det är dags, det är dags att ta klivet. Gott folk jag ska plugga nu - igen.


Kofta - Zara Tisha - KappAhl                Gladiatorsandal par nummer två på
Jeanslegging - Vila                              en veckas tid. NewY - 200 kr. Finns
Väska - Bulgarien.                              även i svart och för jättar med storlek
                                                         40 och uppåt. För Fannie då.

Kommentarer
Postat av: Anisa

Jag testade dom igår typ. Skitsnygga ju. Men tyvärr fanns som inte i storlek 39. :( Och I like that thing from Bulgarian. :)

2009-04-21 @ 20:10:57
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: svar på Anisa!

i den svarta med? Tror det finns liknande svarta på H&M, fast bara ett par kvar typ. Thanks once again :D

2009-04-21 @ 21:01:24
Postat av: Fannie

bigfot funderar på o köpa!

2009-04-24 @ 18:40:45
Postat av: Svar på Fannie

do it!

2009-04-24 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0