Bea

TORSDAG. Spenderat dagen på staden och körskolan, känner mig nyttig och ansvarsfull - vad har hänt?

Kläderna är valda och på, nagellacken målade, håret plattat, smyckena knäppta, nu är det bara val av klackar och smink kvar. Sminket ligger hos Jesper så det kan vi räkna bort, det får se ut som vanligt antar jag. Men vilka klackar? Jag vet ju inte ens vad vi ska hitta på? Det kommer sluta med att jag får ta med tre par. Är sjukligt sugen på mina tolv centimetare, eller kanske mina nio centimetare, eller bara söta kilklacksballerina? Åh, om man ändå fick vara kille utan smak..

 Är hungrig som en get, fått i mig två mjuka kakor idag, thats it. Vill ha grillat med massa BEA (bearnéisesås)! Bea har blivit min nya cup of tea och jag äter abnorma mängder och behöver bara något litet till, kan det vara så hälsosamt, tänker på hur bean lägger sig i mina blodkärl nu. Jag kan knappt röra mig, jag är fylld av bea!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0