Bättre jobb, tack.

ONSDAG. Vaknade med älskling men han har redan hunnit börja skolan. Jag har inte ens hunnit få på mig kläder utan har bara suttit och skrivit de sista personliga breven och hoppas på ett bättre jobb i sommar än de jag redan har. Skippar lunchen och åker iväg och bestämmer mig för ifall jag ska ha den där mobilen eller inte och delar ut två CVn. Eatiden på stan med Matulda, måste få henne till att shoppa like the old times.

Challe har kommit hem ifrån två veckor i Thailand, jag vill inte stå brevid henne nu - och då har jag ändå kvar färg från solduschen! Jag vet nått som inte hon vet och jag tänker inte berätta ;).

Från och med idag säger jag att det är vår och därför åker alla mina oanvända/nyköpta vårskor fram idag! Tyvär får nog de tunna byxorna och korta tishorna vänta en vecka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0